Οι Γερμανοί Accept είναι από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα. Στην αρχή των ’80ς έκαναν την “είσοδο” τους στο metal με εμφατικό τρόπο συνθέτοντας αριστουργήματα. Παράλληλα, παρείχαν έμπνευση σε εκατοντάδες νέους μουσικούς στην Γερμανία και δημιούργησαν τη βάση της γερμανικής κυριαρχίας τα επόμενα χρόνια.

Η δεύτερη επανασύνδεσή τους το 2010 ήταν, μακράν, μία από τις καλύτερες επανασυνδέσεις συγκροτημάτων στην ιστορία της μουσικής. Παρότι τη δεύτερη φορά η εμβληματική φιγούρα του Udo Dirkschneider απουσίαζε (οριστικά), το “Blood of the Nations” είναι ένας από τους καλύτερους δίσκους που έχουμε ακούσει στο heavy metal. 

Ένα δεμένο σύνολο, από μουσικούς που έχουν γράψει ιστορία στους Accept, με μπροστάρη τον κεφάτο Wolf Hoffmann και τον νεοφερμένο Mark Tornillo να μη δίνει πατήματα για πιθανή επιστροφή του Udo στο συγκρότημα. Η συνέχεια ήταν εξίσου εντυπωσιακή με “Stalingrad: Brothers in Death” και “Blind Rage”. Ο Wolf δείχνει ανεξάντλητος από πλευράς έμπνευσης, και νέοι metallers μαθαίνουν για το φαινόμενο των Accept.

To 2017, όμως, τα πράγματα αρχίζουν να αλλάζουν. Ο Herman Frank (κιθάρα) και ο Stefan Schwarzmann (τύμπανα) αποχωρούν από το συγκρότημα. Ο Uwe Lulis (ex. Grave Digger, Rebellion) έρχεται να αντικαταστήσει τον Herman, κάτι που προσωπικά βρήκα ως λανθασμένη επιλογή. 

Στο "Humanoid" δεν έχουμε τραγούδια που να εμπνέουν, που να αποτυπώνονται στην συνείδηση του κοινού και να αποτελούν άξια αναφοράς στην μουσική κληρονομιά των Accept

Μπορεί στα προηγούμενα συγκροτήματα να έχει έντονες επιρροές, τόσο στις συνθέσεις όσο και στο παίξιμο με τους Accept, όμως δεν έχει το “βάρος” να σταθεί επάξια τόσο στη μουσική παράδοση τους όσο και απέναντι στον Wolf Hoffmann αναφορικά με την ανάμειξη στις συνθέσεις. Όπως ήταν επόμενο, στο “The Rise of Chaos” και στο “Too Mean to Die”, όπου είχε ήδη αποχωρήσει και ο εμβληματικός Peter Baltes (μπάσο), αρχίζουν να παρουσιάζουν σημάδια κόπωσης και επανάληψης.

Οι Accept, ως όνομα, είναι ανάμεσα στα συγκροτήματα που έχουν γράψει την ιστορία του metal, αλλά χρειάζεται ένα "μαγικό ραβδάκι" για να πάρουν εκ νέου τα πάνω τους.
Στο νέο τους δίσκο “Humanoid”, η επανάληψη είναι πιο εμφανής από ποτέ. Έχουμε, για μία ακόμη φορά, εξαιρετική παραγωγή, καλοδουλεμένα solos και ένταση. Όμως, δεν έχουμε τραγούδια που να εμπνέουν, που να αποτυπώνονται στην συνείδηση του κοινού και να αποτελούν άξια αναφοράς στην μουσική κληρονομιά των Accept.
Στο “Humanoid” παρουσιάζεται ένα συγκρότημα, που ναι μεν κρατά ψηλά τη σημαία της μουσικής τους ταυτότητας, και από την άλλη δίνεται με τέτοιο τρόπο που η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό, είναι μονοτονία. Βέβαια, υπάρχουν τραγούδια που θα αρέσουν, αλλά δεν αρκούν. Προσωπικά, τα “Diving Into Sin”, “Man Up” και “Nobody Gets Out Alive” μου αρέσουν, όμως δεν είναι αρκετά για να μου κρατήσουν το ενδιαφέρον στο “Humanoid”.

Οι Accept, ως όνομα, είναι ανάμεσα στα συγκροτήματα που έχουν γράψει την ιστορία του metal, αλλά χρειάζεται ένα “μαγικό ραβδάκι” για να πάρουν εκ νέου τα πάνω τους. Ποιο θα είναι αυτό; Μόνο ο Wolf Hoffmann γνωρίζει και πρέπει να βρει.

Artist: Sober On Tuxedos

Album: Good Intentions

Label: Heaven Music

Release Date: 11/12/2020

Genre: Nu Metal, Metalcore

Artist: Accept

Album: Humanoid

Label: Napalm Records

Release Date: 26/04/2024

Genre: Heavy Metal

1. Diving into Sin

2. Humanoid

3. Frankenstein

4. Man Up

5. The Reckoning

6. Nobody Gets Out Alive

7. Ravages of Time

8. Unbreakable

9. Mind Games

10. Straight Up Jack

11. Southside of Hell

 

Producer: Andy Sneap

Lutharo: Mark Tornillo (Φωνή), Wolf Hoffmann (Κιθάρα), Martin Motnik (Μπάσο), Christopher Williams (Τύμπανα), Uwe Lulis (Κιθάρα)

Ακολούθησε το DEPART στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος όλες τις επερχόμενες συναυλίες, καθώς και τα τελευταία νέα για μουσική, ταινίες, σειρές και θέατρο. Ακολούθησε το DEPART σε Facebook, Instagram, Twitter, Spotify και YouTube.

6.5
Score

Final Verdict

Οι Accept, ως όνομα, είναι ανάμεσα στα συγκροτήματα που έχουν γράψει την ιστορία του metal, αλλά χρειάζεται ένα "μαγικό ραβδάκι" για να πάρουν εκ νέου τα πάνω τους!