The Face Of All Your Fears

14/11/2020

Πάμε βόρεια σήμερα και συγκεκριμένα στη δυτική ακτή της Σουηδίας και το Γκέτεμποργκ. Μία πόλη της Σουηδίας που μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει το μουσικό ιδίωμα με Προστασία Προέλευσης. Βλέπετε, μοιάζει να υπάρχει κάποιος απαράβατος νόμος που λέει ότι για να παίξεις μελωδικό Death Metal πρέπει να είσαι αποκλειστικά από εκείνο το σημείο του χάρτη. Κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται αν αναλογιστούμε ότι το Γκέτεμποργκ δηλώνεται ως τόπος καταγωγής σχημάτων όπως οι Ιn Flames, οι Dark Tranquility και φυσικά των At the Gates.

Στις 14/11 του μακρινού πια 1995, οι At The Gates κυκλοφορούν το Slaughter of the Soul, τη δική τους δισκογραφική κορωνίδα και έναν δίσκο που εν πολλοίς καθόρισε τον ήχο του λεγόμενου New Wave of Swedish Death Metal. Όλα έμοιαζαν ιδανικά, οι AtG είχαν ήδη στην πλάτη τους τρεις πολύ δυνατούς δίσκους, σχεδόν αναλλοίωτο line up για πάνω από μία πολύ ενεργή πενταετία, τον γκουρού του είδους Fredrik Nordström στην παραγωγή και συμβόλαιο σε μία δυνατή εταιρία όπως η Earache.

Η πεντάδα αποτελούμενη από τους Tomas Lindberg (φωνή), Anders Björler (κιθάρα), Jonas Björler (μπάσο), Adrian Erlandsson (τύμπανα) και Martin Larsson (κιθάρα), εισέρχεται το Μάιο του 1995 στα Fredman Studios για να ηχογραφήσει 11 κομμάτια συνολικής διάρκειας 34 λεπτών. Δεν ξέρουμε αν οι AtG ήταν θιασώτες του “Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” αυτή τη μόλις μισάωρη κυκλοφορία ακούμε τραγούδια όπως το "Blinded By Fear", "Suicide Nation", "Under a Serpent Sun", "Unto Others" και φυσικά το ομώνυμο. Ο ήχος του χαρακτηρίζεται από μία elegant ωμότητα, καταιγιστικό ρυθμό, πληθώρα riffs και βαθύ νοηματικά στίχο.

Ίσως κάποιους να μην αρέσει, όμως κανείς δε γίνεται να μην συμπεριλάβει το Slaughter of the Soul στην κουβέντα για τους δίσκους που όρισαν το Μελωδικό Death Metal, μαζί με τα The Gallery και The Jester Race.

Τελευταία