Αρχική POP CULTUREGAMINGDiablo 4 - Teasers: Ανάμεικτα συναισθήματα

Diablo 4 - Teasers: Ανάμεικτα συναισθήματα

Το φιάσκο της Blizzard κατά το εγχείρημα έκδοσης του Diablo για κινητά τηλέφωνα φαίνεται πως δείχνει το δρόμο στην εταιρεία, τουλάχιστον εν μέρει. Αν κρίνουμε από τις πρώτες εικόνες -που δεν είναι τελικές- του Diablo IV, τα πράγματα είναι ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο και ελπίζουμε να δούμε κάτι εντελώς διαφορετικό. Αν πάλι αξιολογήσουμε τα features που αναμένονται, ίσως έρχεται κάτι «δυνατό».

Ρίχνοντας μια ματιά στις πρώτες εικόνες του Diablo 4, συνειδητοποιήσαμε ορισμένα πράγματα:

  • Η δημιουργική ομάδα της Blizzard είναι η καλύτερη στον κόσμο, αδιαμφισβήτητα, καθώς τα γραφικά είναι απλώς… jaw-dropping
  • Το gameplay προς το παρόν δεν φαίνεται να διαφέρει τρομερά από το Diablo 3 και θα θέλαμε πολύ αυτό να αλλάξει, για να δούμε κάτι διαφορετικό
  • Αναμένουμε -λογικά- in-game σκηνές που θα βοηθήσουν πολύ στο storytelling κομμάτι

Επιπλέον, πέρα από τις πρώτες εικόνες, έχουμε και πληροφορίες για τα πρώτα features του παιχνιδιού. Στο Diablo 4 αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο τα Camps, περιοχές οι οποίες είναι αρχικά κατειλημμένες από δαίμονες και όταν ο παίκτης τις «καθαρίζει», μετατρέπονται σε μικρές οάσεις με NPCs και ευκαιρία για ξεκούραση. Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά ανατρεπτικό για τα δεδομένα του Diablo franchise, μιας και όσοι έχουν παίξει θα γνωρίζουν καλά πως ο μόνος τρόπος να ξεκουραστείς ήταν είτε να πάρεις Waypoint για την πόλη, είτε να κάνεις portal προς τα εκεί (ευτυχώς στο Diablo 3 τα portals δεν κόστιζαν τίποτα, αντίθετα με το Diablo II που έπρεπε να έχεις πάπυρους για να μεταφέρεσαι αν δεν ήσουν σε waypoint).

Επίσης, έχουμε και τις πρώτες πληροφορίες για το Multiplayer κομμάτι του Diablo 4. Στις πόλεις του παίκτη, θα βρίσκονται άλλοι παίκτες, αλλά σε περιορισμένο αριθμό, ενώ μπορεί να συναντήσουμε κάποιους παίκτες στον έξω κόσμο ανά διαστήματα. Αυτό που αλλάζει τα πράγματα είναι τα big world events που φημολογούνται, και θα επιτρέπουν σε μεγάλο αριθμό παικτών να παίζουν ταυτόχρονα, είτε προστατεύοντας ένα μέρος από επίθεση δαιμόνων, είτε πολεμώντας ένα «μεγάλο boss», όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά πηγές της Blizzard.

Μάλιστα, η εταιρία τόνισε πως δεν θέλει το multiplayer να είναι εντελώς ανοιχτό, ειδάλλως «οι παίκτες δεν θα νιώθουν ότι παίζουν Diablo», και συμφωνούμε απόλυτα μαζί τους. Αν θέλουμε MMO, θα παίξουμε WoW. Ή κάτι που δεν κοστίζει 12 ευρώ το μήνα.

Τελευταία